Re: MX400-t out-Przyjarany Crystal

Autor: Andrzej Gruda (gruda_at_interia.pl.nospam)
Data: Mon 01 Apr 2002 - 21:16:31 MET DST

Pewnego razu tj. Mon, 1 Apr 2002 21:11:51 +0200 , pewien Marcin tak
napisał:

>Ogladalem sobie jakis filmik na podłączonym Telewizorku az nagle poczulem
>swad ale nic film sie skonczyl wylaczylem kompa i poszedlem spac. Rano
>wlaczam kompa i niestety grafika sie odzywa pi...itd Wyjmuje karte a tam
>uklad Crystal (costam jakies liczby)az spuchl.....Czy moge reklamowac karte
>czy beda mi sie burzyc? Karta na gwarancji! Beda jakies problemy?

Witam!

Jak najbardziej na gwarancje. Nie maja prawa sie "burzyc". Nie ma co
sie bac. Jak ja kupilem komputer to zle podlaczyli radiator i procesor
mi sie spalil, odalem na gwarancje i wymienili mi procka a ponadto
plyte i karte graficzna (tez sie spalily) czyli razem musieli na mnie
wydac okolo 1500 zl ;]]] Korzystaj z gwarancji!

--
Pozdrawiam,
Andrzej Gruda --> Gruda Studio Sp. z o.o