Odp: MX400-t out-Przyjarany Crystal

Autor: Straits (straits_nospam_at_go2.pl)
Data: Mon 01 Apr 2002 - 22:10:18 MET DST

Użytkownik Marcin <msosnowski_at_poland.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a8abdp$m7i$1_at_news.tpi.pl...
> Ogladalem sobie jakis filmik na podłączonym Telewizorku az nagle poczulem
> swad ale nic film sie skonczyl wylaczylem kompa i poszedlem spac. Rano
> wlaczam kompa i niestety grafika sie odzywa pi...itd Wyjmuje karte a tam
> uklad Crystal (costam jakies liczby)az spuchl.....Czy moge reklamowac
karte
> czy beda mi sie burzyc? Karta na gwarancji! Beda jakies problemy?

Jasne, że się czepiaj ! A pytanko małe.... czy padł tylko układ ?? Zazwyczaj
pada cała elektronika wokół niego... dzieje się tak dlatego, że tanie karty
w celu redukcji kosztów nie mająpraktycznie żadnego zabezpieczenia...
niestety ja też pracuje na GF2 MX-400 (MiNt) z TV-OUT''em - ale ciekawi mnie
jedna rzecz... czy masz kartę z wentylatorem na chipie, czy tylko radiator ?