Re: Siec...

Autor: Loan (loan_at_poczta.fm)
Data: Mon 25 Mar 2002 - 18:12:45 MET

> Chcialbym zalozyc siec miedzy 2 blokami. W zwiazku z tym mam pare pytan:
> 1. Czy musze miec pozwolenie na takie co?

Jak zaczniesz ubiegac sie o pozwolenia to zarazem bedzie to koniec twoich
marzen o sieci. Rob wszystko bez nich wtedy bedziesz sie dlugie lata cieszyl
z dobrodziejstw sieci. Chyba ze sasiadka z drugiego pietra Cie podpie...

> 2. Kabel bedzie zedl razem z linka nosna, czy musi byc jakies uziemienie?

U mnie nie ma, ale zawsze mozesz dowiazac to do czegos juz uziemionego

> 3. Ile koztuyje dobry kabel

zalezy gdzie. sr 1 zl za metr

> 4. Ile koztuje hub/swich 8 portowy ?:)

200-300