Re: Siec...

Autor: Robert P. (loreena_at_obywatel.pl)
Data: Mon 25 Mar 2002 - 18:34:06 MET

Użytkownik "cegla [Marcel Cegliński]" <cegla_at_sjo-perfekt.pl> napisał w
wiadomości news:a7nkle$rc$1_at_news.tpi.pl...
> Chcialbym zalozyc siec miedzy 2 blokami. W zwiazku z tym mam pare pytan:
> 1. Czy musze miec pozwolenie na takie co?
> 2. Kabel bedzie zedl razem z linka nosna, czy musi byc jakies uziemienie?
> 3. Ile koztuyje dobry kabel
> 4. Ile koztuje hub/swich 8 portowy ?:)

Potwierdzam co pisze Loan , jak zapytasz o pozwolenie to go nie dostaniesz
(spoldzielnie zazwyczaj pilnuja interesu telewizji kablowej, ktora ma w
planach internet - moze doczekasz realizacji tych planow za 10 lat) i
wiedzac, ze cos kombinujesz dopilnuja, zebys zadnej sieci nie mial. Rob po
cichu i wystrzegaj sie "zyczliwych" sasiadow, to jedyna przeszkoda.

Nie potwierdzam tego co pisze Bogdan, linka stalowa do ktorej podwieszona
jest "przewieszka" nie jest uziemiona. Od dwoch lat nie padla zadna karta
sieciowa, ani hub. Tylko raz wymienialismy zasilacz do hub'a, ale nie mialo
to zadnego zwiazku z burza, po prostu po 2 latach pracy non stop przestal
dzialac/przegrzal sie.

Robert P.