Jak otworzyć myszkę A4Tech model WWW-15?

Autor: Wagus (Wagus.-.doggie77_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 24 Mar 2002 - 12:47:00 MET

Witam,

Podważyłem te dwie zapadki, które znajdują się od strony kabla z przodu
myszki, ale dalej coś blokuje z drugiej strony. Jakieś sugestie? Muszę się
dostać do środka, bo gryzoń spadł mi kilka razy i w tej chwili wskaźnik
porusza się tylko w pionie.

--
Zdrówka, Waguś (or compatible), doggie77[at]poczta.onet.pl
 Nikomu nie życzę chwili w życiu, gdy uświadamia sobie,