Re: Jaki kontroler SCSI na PCI do skanera?

Autor: Julius C. (juliusc_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 24 Mar 2002 - 12:52:48 MET

Użytkownik "Wojciech Puchar" <wojtek_at_chylonia.3miasto.net> napisał w
wiadomości news:1016964281.472460_at_3miasto.net...
darocz <darocz_at_polbox.com> wrote:
> Witam
> Czy moglibyście polecić jakiś prosty (niedrogi) kontroler SCSI na PCI do
> skanera?

praktycznie dowolny. ja mam advansys do skanera, CD-ROMu nagrywarki i DAT'a

z wyłaczeniem Tekrama DC-315U,
sam przetestowałem na skanerze HP - nie dał rady.
Natomiast Advansys jak nabardziej tak,
tylko uważaj przy kupowaniu na to żeby miał wyjście zewnętrzne, były bez.
Adaptec np. taki AHA-2940 działa bez problemu.
Trzeba sobie tylko kupić nowy kabelek do skanera albo zrobić przejściówkę.
JC