Re: Flatron Vs DynaFlat

Autor: kedar (kedar_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Sun 24 Mar 2002 - 11:20:21 MET

Użytkownik "Smoq" <NOSPAM.smoq__at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> LG ma fatalny serwis.

I ja od siebie dorzuce, bo tylko tak moge sie zemscic:
Mam LG Flatron 795FT Plus, ma juz jakies 2.5 roku (pierwsze wersje
sprzedawane z odkurzaczem :). Tak mniej wiecej na miesiac przed wygasnieciem
gwarancji postanowilem oddac go do serwisu bo juz mnie szlag trafial:
znieksztalcenia w geometrii, nawet osd krzywo wyswietla, po uruchomieniu
rozgrzewa sie chyba z 25 minut (obraz zwezony w poziomie, rozszerzony w
pionie), jakies piski z niego dochodzily od czasu do czasu. Niemily pan
serwisant zaczal p... ze to stara konstrukcja, ze te modele tak maja, ze
moze pol roku wczesniej toby mu sie chcialo cos pogrzebac (staralem sie
idiocie wytlumaczyc ze jak kupowalem to tego nie bylo) a wogule to
"znieksztalcenie 3mm jest w normie dla firmy LG" (tym mnie rozniosl), a
monitor moze sie rozgrzewac chyba nawet 30 minut (a moze nawet wiecej, nie
pamietam dokladnie). Potrzymal tydzien, piskow nie stwierdzil (zaloze sie ze
buc go nie odpalil) i oddal.
Teraz siedze z piszczacym monitorem bo czy to sie do naprawy nadaje? czy
moze dopiero calkowicie szlag ma go trafic?
Btw. odkurzacz dziala wspaniale.

--
Radek Pasiek
mailto:kedar_at_student.uci.agh.edu.pl