Re: Promieniowanie monitora.

Autor: kedar (kedar_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Sun 24 Mar 2002 - 11:29:53 MET

Użytkownik "Krzys-iek" <krzys-iek@_______wp.pl> napisał w wiadomości
news:a7ihn5$62$1_at_news.tpi.pl...

> Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> szkodliwe to niech sobie spi.
> >

> hihi :)
>
> jak mialem samsunga 15 - byl plaski na gorze to kot na nim sobie spal :)
> zmienilem na iiyama 19 - okragla z tylu i spadal :(
> juz tam nie wchodzi... dalem koszyczek wiklinowy wyscielany takanina obok
> monitora ( przy kaloryferze) i teraz tam spi zwiniety w klebek :) [ koszyk
> nie moze byc za duzy, lubi ciasny ! ]
>
> A najwieksze promieniowanie ztcp jest do tylu , nie przejmowalbym sie tak,
> moj sie czuje wspaniale.

> [...]

no prosze, u mnie jeden spi na telewizorze (nie do zrzucenia), drugi wlazi
na monitor (zeby tylko tam spal, czest z nudow kladzie sie twarza do mnie i
lapy zwiesza na ekran, czasami tak spi, czasami goni kursor)
btw. dla posiadaczy komputerowych kotow, uwielbiaja wygaszacz z rybkami

--
Radek Pasiek
mailto:kedar_at_student.uci.agh.edu.pl