dziwne zawieszanie

Autor: Grzechu (shadow_at_net.pl.invalid)
Data: Sat 23 Mar 2002 - 18:27:27 MET

Od pewnego czasu zawiesza mi się myszka i klawiatura. Wygląda to tak że
myszką można poruszać na ekaranie ale nie działa klikanie. Natomiast
klawiatura zupełnie nie działa. Dotąd pomagał tylko reset dzisiaj
pierwszy raz po kilku wstrząsach myszką samo się odblokowało. Miałem
już wcześniej problemy z myszką ale wsunąłem nieco głębiej kabelek do
obudowy (myszki) i było OK. Domyślam się że kabelek był nadkrzyty i
czeka mnie wymiana jej. Ale czy może mieć to coś wspólnego z
klawiaturą?

--
Pozdrawiam \
Grzegorz      *