LAN problem

Autor: kremogen (yonn_at_go2.pl)
Data: Sat 23 Mar 2002 - 18:19:15 MET

moze troche NTG ale i tak zapytam :
mam maly problem z moim LANem ; mam podpiete 2 kompy ; do tego SDI ; na
jednym XP prof ; na 2 W2K prof . Siec chodzi ok - gierki , udostepnianie itp
; problem w przesylaniu plikow ; gdy z 1 kompa kopiuje plik na 2 - plik sie
uszkadza , tzn jesli jest to zip to wyskakuje CRC blad ; jesli jpg to blad
kompresji ; jesli jakikolwiek inny to tez rozne bledy i aplikacje plikow nie
otwieraja ; ten sam problem mialem gdy byly win98 na obu i w2k na obu , wiec
to nie problem systemu ale sieci lub sieciowek ( obie longshine 8031V
polaczane koncentrykiem ) ; moze macie jakies wskazowki w czym problem lub
moze ktos ten problem mial i moze pomoc
aha raz mi sie udalo niechcacy wyrwac kabel z metalowegej koncowki ale po
wlozeniu dziala ; czasem jak sie zruszy to trzeba go mocj=niej wetknac w
koncowki i jest ok moze to jest przyczyna ?
dzieki
pzdr
tomek