Re: LAN problem

Autor: Broda (cannibalus_at_wp.plSPAM)
Data: Tue 26 Mar 2002 - 13:36:27 MET

> aha raz mi sie udalo niechcacy wyrwac kabel z metalowegej koncowki ale po
> wlozeniu dziala ; czasem jak sie zruszy to trzeba go mocj=niej wetknac w
> koncowki i jest ok moze to jest przyczyna ?

możliwe, nawet bardzo

Ile macie tego kabla??, czy macie terminatory na obu końcach, czy kabel jest
uziemiony?

P.S. te złącza BNC są kiepskie, i sam wlasciwie wywaliłem je ( zrobilem na
krótko, i uważam że jest tak 100% pewniej), jak chcesz mogę ci opisać jak to
najlepiej oprawić i mieć pewność że się nic nie będzie stykać :-))

Pozdrawiam