Re: co to da ?

Autor: Jakub Szwajka (jakub.szwajka_at_wbj.pl)
Data: Fri 22 Mar 2002 - 12:02:52 MET

> Tssooo???
> Jedno z drugim nie ma nic wspólnego.

hm... no jak na mój rozum to ma i to dużo (zgadzam się z przedmówcą^2,
oczywiście bez tego ortografa:)

> Zwiększenie pamięci lokalnej karty wpłynie pozytywnie na płynność
> przetwarzania obrazu, szczególnie 3D.

zwiększenie płynności przetwarzania obrazu to efekt szybszej pamięci -
zazwyczaj pamięć na grafice jest szybsza (SGRAM) od tej używanej przez AGP.
Wniosek: też prawda, ale pośrednio i chyba nie o tym myślałeś.

poprawcie mnie jeśli się mylę,

k.