Re: Sono ps2808ep wielki problem

Autor: yagoda_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 22 Mar 2002 - 00:25:43 MET

<ciach>

> Jak mniemam, jest to płyta na Intelu 815EP. W takim razie popełnili poważny
> błąd w instrukcji, bo płyta obsłuży maks. 512MB. Taki urok chipsetu 815 :)

Aż mi się nie chce wierzyć, że 815 tylko 512MB łyka, przecież na BX więcej
wchodzi. Tak czy inaczej zostałem wprowadzony w błąd przez producenta płyty,
straciłem na tym sporo pieniędzy, co teraz? Kto mi za ten błąd zapłaci? :)

> Pozdrawiam
> Marcin
>
> P.S. Żeby nie było, że się nabijam z Intela - sam mam kompa zbudowanego na
> Asusie TuSL2-C (ten sam 815EP - tyle, że mi ograniczenie do 0,5 GB Ram nie
> przeszkadza :))

to zależy do czego wykorzystujesz komputer :)

YagoDa
http://www.mniam.com