Proview PK-796 - ocena monitora ?

Autor: franz (franz29_at_poczta.fm)
Data: Thu 21 Mar 2002 - 18:08:54 MET

czesc

oto dane monitora, ktory mam zamiar kupic

Model Proview PK-796
Dane techniczne (wg producenta)

Typ maski perforowana
Wielkość plamki [mm] 0,25
Maks. rozdzielczość (wg producenta) 1600 × 1200
Maks. częstotliwość odświeżania (pozioma/pionowa) 98/160
Szerokość pasma wideo [MHz] 210
Wymiary (szer x wys x głęb) (WxHxD) [mm] 406 × 400 × 416
Nominalna przekątna ekranu [cale] 17
Efektywna przekątna ekranu [mm] 400 (15,6)
Ciężar [kg] 18,5
Plug and play (DDC) DDC 1,2B
System sterowania parametrami (menu) OSD
Cena (z VAT-em) [zł] 807
Gwarancja [miesięcy]: 12

jak na oczy
monitor za taka cene ma duza max rozdzielczosc
i odswiezanie

czy zatem dane producenta zawsze odzwierciedlaja faktyczne osiagi sprzetu ?
i co znaczy typ maski - perforowana oraz szerokosc pasma wideo ?

dane te pochodza ze strony chipa

i czy ktos moze podac mi wzor obliczajacy odswiezanie konkretnie mi chodzi w
1024x768

ma ktos moze taki monitor ?
jesli tak to jak sie sprawuje ?

TIA