Re: DO JEŹDŹCÓW BARRACUDY IV !

Autor: kedar (kedar_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 19 Mar 2002 - 21:05:28 MET

Użytkownik "Straits" <straits_nospam_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Jak się sprawuje ? Chodzi mi o model 40GB...

40 moze byc, jest cichsza od 60 i 80

>jaka jest głośność podczas pracy, a jaka podczas np. defragmentacji,
kopiowania,

przy kopiowaniu (jak nie musi za bardzo skakac po roznych rejonach dysku)
jest cicha, wszelkie seek testy i defragmentacje - staje sie juz slyszalna a
napewno juz w poblizu obudowy,
btw. jest glosniejsza poki jest zimna po starcie kompa

> etc. i jak z transferem.

transfer chyba jeden z najwyzszych (jezeli nie najwyzszy)

> Pozatym interesuje mnie możliwość monitorowania temperatury (czy
> Seagate tak jak IBM wbudowuje jakieś czujniki ?)

jak najbardziej, np. takim programem jak speedfan mozesz odczytac jej
temperature ze smarta

> oraz możliwość np. zwiększenia prędkosci, czasu dostępu, et. kosztem
nieznacznego
> zwiększenia głośności....

jak najbardziej, AAM mozesz konfigurowac programem seaaam2.exe, zmiana z
quiet (standardowe ustawienie) na perf powoduje ze staje sie glosniejsza
(ale nie jest zle) i czas dostepu spada o ok 1ms

--
Radek Pasiek
kedar_at_student.uci.agh.edu.pl