DO JE¬D¬CÓW BARRACUDY IV !

Autor: Straits (straits_nospam_at_go2.pl)
Data: Tue 19 Mar 2002 - 20:24:31 MET

Jak się sprawuje ? Chodzi mi o model 40GB... jaka jest gło¶no¶ć podczas
pracy, a jaka podczas np. defragmentacji, kopiowania, etc. i jak z
transferem. Pozatym interesuje mnie możliwo¶ć monitorowania temperatury (czy
Seagate tak jak IBM wbudowuje jakie¶ czujniki ?) oraz możliwo¶ć np.
zwiększenia prędkosci, czasu dostępu, et. kosztem nieznacznego zwiększenia
gło¶no¶ci.... ogólnie interesuj± mnie wszelkie uwagi na temat nowych
Barracud.

Pozdrawiam,
sTRAITS