Re: Mam juz praawie gotowy komputer... no wlasnie prawie

Autor: Mateusz Prichacz (oczywiscie_at_bledny.adres)
Data: Tue 19 Mar 2002 - 20:58:23 MET

Tekst, który napisał(a) Krzysiek był taki:

> Sony 17' lepiej nie kupowac bo ciezko znalesc monitor bez wad. Kup
> lepiej samsunga 757dfx

Nieeee...skąd takie bzdury. Owszem, jeśli ktoś robi w DTP czy CAD to
warto, aby sprawdził kilka sztuk (to się dotyczy WSZYSTKICH marek), ale
generalnie G200 są idealne...tylko, że jak padną to kiepsko w Polsce z
serwisem. Samsungi mają dobry serwis, bo muszą :-) Polecałbym ze swej
strony CTX PR711 (1300zł) lub lepiej Mitsubishi PRO 740SB (wspaniały
kineskop za 1200zł)

--
Pozdrawiam
Mateusz