Re: Mam juz praawie gotowy komputer... no wlasnie prawie

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 19 Mar 2002 - 20:25:39 MET

"Szymon456" <szymon456_at_go2.pl>, wrote in news:a77tcf$jdu$1_at_news.tpi.pl:

> Athlon XP 1700+ (1.+ czy nie + jest jakas roznica? 2. One tez maja byc
> produkowane w technologi 0.13 ? jak sie na takiego zalapac, jak
> rozroznic ?)

Bie ma jeszcze dostepnych AMD w technologii 0.13um

> SB 128 PCI

Nie. Albo yamahe 754 albo SB Live!

> monitor Sony G-220(co o nim mozecie powiedziec ?)

Sony 17' lepiej nie kupowac bo ciezko znalesc monitor bez wad. Kup lepiej
samsunga 757dfx

> Acer 40x (pozal sie boze, jesli mi nie rozwali jakiegos CD to bedzie
> dobrze :/)

To kup Teac 40x

> Kupowac wersje BOX procesora ?

NIe ma dostepnych w Polsce BOX'ow AMD

> zalezy mi, zeby wiatraczek byl cichy.

To kup z jak najwiekszym radiatorem i zwolnij obroty wiatraka.

> Skladanie komputera Znalazlem jakas strone i cos sie tam dowiedzialem...
> alee kilka pytan

Zasada nr1 jak nie umiesz zlec komus kto sie na tym zna bo jak cos
spieprzysz to kasa w plecy.

> a). Jest jakas tam blaszka ktora zabezpiecza procesor
> przed uszkodzeniami, mniejsza jak sie nazywa bo to sobei znajde,
> wazniejsze - czy ja zastosowac ?

Chodzi pewnie o Copper shim. Stosowac

> b) Pasta termoprzewodzaca, jesli bedzie powyzsza blaszka - zastosowac ?
> nie strace gwarancji ?

Stosowac blaszke i paste termoprzewodzaca.

> c) Przed i po zlozeniu komputera - musze oprocz zworkow na plycie(jesli
> beda) cos robic czy moge od razu windows zaczac instalowac ?

Mozesz.

> Ps. sorry jesli crosspost jest niedozwolony, nie doszukalem sie zadnego

Crosspost jest niewskazany ogulnie w calym usenecie :)

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!