Re: nagrywanie audio

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 19 Mar 2002 - 20:11:20 MET

Użytkownik Wojtek Szydlowski <wojtek_szydlowski_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a7599n$b2m$1_at_news.onet.pl...
> sie
>
> Przegrzewac sektory? Mam pewne doswiadczenia z nagrywarkami do audio, tam
> wypalanie przebiegalo zawsze z predkoscia x1, nie zauwazylem nigdy zadnych
> bledow? Chyba, ze technologia wypalania w nagrywarkach komputerowych jest
> zupelnie inna, wtedy powyzsza uwage uznaj za niebyla :-)

No pewnie że komputerowe się różnią ;)
Możesz nagrać na wieży płytę w x8 ?

Różne prędkości nagrywania to różna siła lasera i czasami nagrywarki
nie osłabiają lasera wystarczająco przy x1 co powoduje zmniejszenie "odbijalności"
płyty i problemy przy ich odczycie.

Jak się używa dobrych płyt (np. TDK-RU) to można często uniknąć
problemów a nagrywanie audio na Esperanza to już imho kompletne nieporozumienie.

PeJot