Re: nagrywanie audio

Autor: Wojtek Szydlowski (wojtek_szydlowski_at_go2.pl)
Data: Mon 18 Mar 2002 - 18:55:43 MET

> Chodzi glownie o to, co zniesie sama plyta CD. Jak nagrasz zaszybko, to
sie
> nie wypali wlasciwie i beda bledy. Jak za powoli, to beda sie przegrzewac
> sasiednie sektory i tez zle.

Przegrzewac sektory? Mam pewne doswiadczenia z nagrywarkami do audio, tam
wypalanie przebiegalo zawsze z predkoscia x1, nie zauwazylem nigdy zadnych
bledow? Chyba, ze technologia wypalania w nagrywarkach komputerowych jest
zupelnie inna, wtedy powyzsza uwage uznaj za niebyla :-) Generalnie, ja w
wypalaniu audio stosuje zasade 'spiesz sie powoli' :-)

---
Wojtek