Re: P IV czy Athlon XP ?

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Tue 19 Mar 2002 - 01:12:38 MET

On Sun, 17 Mar 2002 22:11:35 +0100, "Mark" <dragon_at_exclusive.pl>
wrote:

>Primo - znajdz mi fragment gdzie stwierdzam ze
>"wstretne_Athlony_wieszja_sie_co_sekunde_ " - a masz piwo u mnie..
Ja nie pisalem doslownie :-/
natomiast Ty napisales:
>P4 na DDRach - bedziesz mial stabilniejszy system, a w razie czego,
W zwiazku z tym odpowiedz na pytanie co masz na mysli piszac
"stabilniejszy system" - czy system bedzie stabilniejszy dzieki DDRom,
czy bedzie stabilniejszy niz podobny na Athlonie czy moze jeszcze cos
innego?

>Secundo - znajdz mi fragment gdzie stwierdzam ze "intele wcale" - a masz
>u mnie drugie...
Czy musisz byc az tak doslowny? :-/

>Tertio - jest to moja opinia, i nikomu jej nie narzucam, jesli ktos
To napisz IMHO, alebo "moim zdaniem". To chyba nie trudne?

>fanatycznie broni AMD jako jedyny argument majac insynuowanie mi slow
>"te wstrtne Athlony" - to tylko jego problem, mnie sie nawet dyskutowac
Widzisz - jakos mi sie nidgy moj AMD (i nie tylko moj) nie wiesza,
Intele, ktore mialem wczesniej tez nie, wiec przystopuj z tym
fanatyzmem.

GLide