Re: P IV czy Athlon XP ?

Autor: Mark (dragon_at_exclusive.pl)
Data: Sun 17 Mar 2002 - 22:11:35 MET

Niejaki(a) "GLide" <glide_at_terramail.pl> w przyplywie weny tworczej
napisal(a):

> Taaaaaa... A te wstretne Athlony wieszaja sie co minute i nie da sie
> na nich pracowac.... A Intele wcale.
> Kto Ci takich bajek naopowiadal.

Krasnoludki, no ktoz by inny mogl bajki opowiadac...

Primo - znajdz mi fragment gdzie stwierdzam ze
"wstretne_Athlony_wieszja_sie_co_sekunde_ " - a masz piwo u mnie..
Secundo - znajdz mi fragment gdzie stwierdzam ze "intele wcale" - a masz
u mnie drugie...
Tertio - jest to moja opinia, i nikomu jej nie narzucam, jesli ktos
fanatycznie broni AMD jako jedyny argument majac insynuowanie mi slow
"te wstrtne Athlony" - to tylko jego problem, mnie sie nawet dyskutowac
z tym nie chce.

Mark