Re: Jaki dysk twardy - 40GB ??

Autor: Smoq (smoq_at_poland.com.xx)
Data: Sat 16 Mar 2002 - 19:58:19 MET

Użytkownik "Mateusz Papiernik" <mati_at_mati.rm.pl> napisał w wiadomości

> Caviar jest szybszy od Seagate Barracudy IV? Czy o innym seagate myslicie?
> Planuje kupic 60GB, szybki - i nie wiem ktory wybrac. Zalezy mi na
wydajnosci,
> obrabiam w Photoshopie pliki >200M.

Oczywiscie ze Caviar jest szybszy od Barracudy IV, no chyba ze uzywasz do
testow syntetycznych typu Sandra, czy HDDTach. Np. w HDDTach'u Caviar
wychodzi wolniejszy od Maxtora 5400 rpm (ROFTL). Co jest bzdura. Zrobilem
kiedys taki maly tescik aplikacyjny, proste, zwykle kopiowanie 20 000
nieduzych plikow (okolo 300MB) i kilkadziesiat duzych (okolo 400MB), w
ramach jednej partycji (dla zachowania obiektywnosci testu partycja byla
identyczna na wszystkich dyskach - skopiowany obraz, z pewna defragmentacja,
tak jak w przy zwyklej pracy na kompie), Caviar byl najszybszy. Jesli kogos
interesuje, to moze mam gdzies zapisane wyniki.

Smoq