Re: Drukarki HP - polska czcionka na wydrukach z programów dosowych

Autor: Smoq (smoq_at_poland.com.xx)
Data: Sat 16 Mar 2002 - 20:02:25 MET

Użytkownik <qleec_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Przy drukowaniu w WinNT z drukarek HP (LJ: 6L ,1100, DJ 815, OJ T65) nie
> drukują się poskie literki. W Win 9x używam do tego programiku RCP -ale
> niestety nie działa on pod Win NT/2000.
> Może ktoż ma jakiż pomysł na rozwiazanie tego problemu ?

Kiedy pod np. W9x skonfigurujesz wydruk dosowy na HP6, to w katalogu, w
ktorym jest zainstalowany RCP tworzy sie plik konfiguracyjny (defaults.plj
chyba). Trzeba go skopiowac przy starcie systemu na lpt1 i bedzie ok (np w
autoexec.nt). Nie pamietam dokladnie, ale wydaje mi sie ze pod w9x
kopiowanie tego pliku na lpt1 jest wpisane w autoexec'u.

Smoq