Re: sklepy z nagrywarkami

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Tue 12 Mar 2002 - 22:20:54 MET

Hod napisał(a):

> nie mysi byc szybka, lecz dobrze by bylo zeby byla nowa
> znaci jakies sklepy co maja jeszcze jakies modele
> nieuzywanych nagrywarek?

Większość (wszystkie?) sklepów ma nieużywane nagrywarki ;)
A poważnie: jeżeli nie znajdziesz nic ze starszych modeli w sklepie (może
być problem, chociaż jakiś czas temu widziałem we Wrocławiu zaboxowanego
TEAC W58E) to masz dwa wyjścia:
- poszukaj np. na Allegro jakiejś używanej, najlepiej IMO patrz na coś z TEAC
  lub Plextor, bo są to wytrzymałe nagrywarki i jest bardzo duża szansa że
  jeszcze jakiś czas pochodzi (najlepiej patrz po osobach z dużą ilością
  pozytywnych komentarzy - zawsze to bardziej wiarygodne źródło i można się
  co nieco dowiedzieć o kupowanym sprzęcie)
- kup coś z nowszych modeli, np. LG x16 lub Lite-On tej samej prędkości;
  nie są to nagrywarki drogie jak na tę klasę urządzeń, a zawsze to nowe
  i z gwarancją

--
pozdrawiam,
Andrzej