Jak odzyskać sesję z nagranej płyty CD? Pomocy!

Autor: Wawrzyniec Chróścicki (wrzek_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Tue 12 Mar 2002 - 22:17:16 MET

Witam,

Czy ktoś może wie o co chodzi z moją nagraną płytą CD...:

Mam płytkę z nagraną pierwszą sesją (500MB), potem
dograłem drugą sesję (1MB) i przestałem mieć dostęp
do plików z pierwszej sesji (tzn. nie widzę ich).
Ale jak np. wejdę do Nero, to widać, że są obie sesje
a nawet można wejść we właściwości poszczególnych
plików z pierwszej sesji...

Czy ktoś ma jakąś radę, jak odzyskać pliki z pierwszej sesji?

Z góry dzięki,
Wawrzek