Re: do posiadaczy Maxtora 540 X

Autor: keb_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 12 Mar 2002 - 10:31:44 MET

> Mam pytanie do posiadaczy dysku Maxtora 540 X, pojemność nieistotna, chociaż
> mój ma 60 GB.
> Chodzi mi o głośne parkowanie głowicy. Przy wyłączaniu dysku robi to w
> bardzo głośny sposób ale nie to mnie niepokoii.
> Zawsze rano, zaznaczam że rano to nie zaczy zimno, dysk przy włączaniu kompa
> strzela głowicą (słychać taki trzask) i potem ok.
> Rusza normalnie i pracuje normalnie, Poźniej już jest ok.
> Czy u was dzieją się podobne rzeczy??

Mam to samo (D540X 80GB). Ma około pół roku. Ale nie przejmuj się tym. To samo
miałem w dysku Quantum, który jest protoplastą tych dysków i działał bez
awaryjnie (i o ile mi wiadomo działa do dziś). Taki ich urok. Ja mam włączonego
kompa przez 24 na dobę więc mi to nie przeszkadza, a i tak uważam, że są to
jedne z lepszych dysków na rynku.

pozdrawiam
Bosk'y