problemy z instalacją modemów ASMAX w WinXP

Autor: Włodek (surma_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Tue 12 Mar 2002 - 10:35:48 MET

Witam,
Już jestem całkiem głupi ;) a z modemami mam do czynienia nie od dziś.

1. Modem ASMAX Multisys nie chce chodzić w WinXP - przy połączeniu, po
komunikacie "rejestrowanie komputera w sieci" następuje rozłączenie. Asmax w
Polsce potrafi tylko w odpowiedzi wysyłać maile o treści "proszę
zainstalować sterowniki z naszej strony" - pomimo, że napisałem im, że
właśnie takie są a także pomimo tego, że wysłałem im log z połączenia.
2. Modem Asmax Surfer V.90 na chipsecie Lucent'a - łączy się z internetem
ale nie można otworzyć żadnej strony w przeglądarce ! Sterownik też jest pod
XP (niby) v 6.0.0.

Oba modemy w tych samych komputerach z systemem Win98 chodzą bez zarzutu!
Co jest grane? Czy ktoś instalował modemy Asmaxa w WinXP?
A może w ogóle jest jakiś haczyk co do instalacji/działania modemów w XP?

Dzięki za pomoc.

Włodek