Re: Geforce256 vs Geforce2 MX 200

Autor: Jakub Szwajka (jakub.szwajka_at_wbj.pl)
Data: Mon 11 Mar 2002 - 09:51:14 MET

"Andrzej Pinczuk" <andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl> wrote in message

> Rzeczowa, bo prawdziwa :-) Jak bys twierdzil inaczej, to znaczy, ze
wciskasz
> ciemnote.

:) tak to sobie nie pogadamy

> Zarty sobie robisz ? Gainwarda mx400 uwazasz za wolniejszego od
> gf256 ?? (nawet tego na ddrach, choc ja nigdzie ni pisalem o tej wersji
:-).
> Chyba, ze patrzysz na testy w 640x480x16 :-)

no tutaj to wlasnie mx bedzie szybszy:) wyrabianie sie pamieci pomaga w
wyzszych trybach;)

> Chyba gtsa na niedotaktowanej pamieci firmy garaz :->
> Ja wiem, ze kazdy stara sie chwalic swoje, ale bez przesadyzmu plisss.

http://www6.tomshardware.com/graphic/00q2/000629/geforce2mx-05.html
wiem, ze to nie jest najlepszy przyklad, ale akurat nie moge znalezc tego
testu, na którym sie opieralem kupujac karte;)

a tak w ogóle, to w sobote na batorego mieli annihilatory na ddr'ach;) -
jeszcze 4 sztuki

pozdrawiam,
k.