Re: Geforce256 vs Geforce2 MX 200

Autor: Andrzej Pinczuk (andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl)
Data: Fri 08 Mar 2002 - 17:41:57 MET

"Jakub Szwajka" <jakub.szwajka_at_wbj.pl> napisal(a):

>no to sie nazywa rzeczowa odpowiedz;)

Rzeczowa, bo prawdziwa :-) Jak bys twierdzil inaczej, to znaczy, ze wciskasz
ciemnote.

>wez chlopie napisz chociaz dlaczego tak sadzisz - masz jakies testy?

Zarty sobie robisz ? Gainwarda mx400 uwazasz za wolniejszego od
gf256 ?? (nawet tego na ddrach, choc ja nigdzie ni pisalem o tej wersji :-).
Chyba, ze patrzysz na testy w 640x480x16 :-)

>ja caly czas uwazam, ze dobry gf256ddr na kosciach np. infineona (sam
>takiego mam;) to 5/6 gtsa - za cene 1/3

Chyba gtsa na niedotaktowanej pamieci firmy garaz :->
Ja wiem, ze kazdy stara sie chwalic swoje, ale bez przesadyzmu plisss.

Andy