Re: P4 2.5GHz

Autor: Jenot (tstafinski_at_zke.com.pl)
Data: Mon 11 Mar 2002 - 09:16:33 MET

W artykule <a6g8qu$2icm$1_at_pingwin.acn.pl>, _Wojtek_ napisał(a):

> karta to Geforce2 GTS wiec raczej za kiepska nie byla a system nie byl zle
> skonfigurowany bo raczej wiem co robie. system to rozne wersje windowsow od
> 98 do xp. co do linuxa nie wypowiadam sie bo nigdy nie probowalem bawic sie
> pod nim wyjsciem tv w geforce.

A ja właśnie zamierzam. Zrobiłem sobie sam kabel S-Video/SCART bo
gotowa przejściówka+kabel S-Video dawały kiepską jakość obrazu. Pod
windą na razie hula. Dzisiaj zabieram się za linuxa.

> no i wlasnie o tym pisze nie kazde. pisalem ze mi nawet na P3 825 _niektore_
> skakaly, tyle ze byly to divxy w pelnej rozdzielczosci dvd i na dodatek
> anamorficzne. niemniej jednak wkurzalo mnie to strasznie ze jak chcialem
> miec super jakosc obrazu na tv (niemam dvd) to ograniczala mnie szybkosc
> sprzetu.

Jeśli nie skakały zbyt mocno, to naprawdę warto pokombinować z darmowymi
kodekami pod linuxem. U mnie są znacznie szybsze od windowsowych. Mam
kilka filmów, które pod windowsowymi kodekami nieznacznie acz
zauważalnie szarpią na D600_at_900, a pod opendivx obraz jest idealnie płynny.

Pozdrawiam,

--
[Tomasz Stafiński ]   -o)  | <Apache> nie wyrabiam <Apache> #linuxpl po
[Linux User #47986]    /\  | co to komu?! <Apache> niech se pojda na