Re: P4 2.5GHz

Autor: _Wojtek_ (w.zuchowski_at_wytnij.to.z.adresu.acn.waw.pl)
Data: Sun 10 Mar 2002 - 19:33:02 MET

> A moze jednak nie.

a szkoda...

> Zalezy tez od konfiguracji i systemu operacyjnego.

tez ale glownie od roboty do wykonania czyli od bitrate'u i rozdzielczosci.

> A to pech. Chyba jakis zespsuty byl ten procek albo karta graficzna jakas
> na isa byla albo poprostu system byl zle skonfigurowany.

karta to Geforce2 GTS wiec raczej za kiepska nie byla a system nie byl zle
skonfigurowany bo raczej wiem co robie. system to rozne wersje windowsow od
98 do xp. co do linuxa nie wypowiadam sie bo nigdy nie probowalem bawic sie
pod nim wyjsciem tv w geforce.

> Moze z tym P200MMX przesadzilem ale przy dobrej konfiguracji i w linuxie
> da sie ogladac dvixy na P200MMX oczywiscie nie kazde ale nie zmienia to
> faktu ze sie da.

no i wlasnie o tym pisze nie kazde. pisalem ze mi nawet na P3 825 _niektore_
skakaly, tyle ze byly to divxy w pelnej rozdzielczosci dvd i na dodatek
anamorficzne. niemniej jednak wkurzalo mnie to strasznie ze jak chcialem
miec super jakosc obrazu na tv (niemam dvd) to ograniczala mnie szybkosc
sprzetu.