Autor: Voytec (wojimi_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 09 Mar 2002 - 16:06:21 MET
<psiemieniuch_at_poczta.onet.pl> wrote in message
news:5649.00000c01.3c87cce5_at_newsgate.onet.pl...
[...]
> częstotliwości. Ale może jest inne wyjście niż reklamacja?
Najbardziej rozsądnym wyjściem jest reklamacja. Kumpel ma Seagate'a
"zwykłego" i miał taki sam objaw. czekał, czekał aż pojawiały się problemy z
zapisem, odczytem i stabilnością. No i piszczał coraz bardziej. Tak, że tylko
reklamacja. Bólem jest fakt, że trzeba czekać 14 dni roboczych lub 28 w
przypadku wysyłki. Tak, że ćwiczy cierpliwość ;)
-- Written by Voytec Copyright @ 2002 All rights reserved
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:27:23 MET DST