Kupiłem Barracudę IV która piszczy, a smscan.exe nie pomaga i

Autor: psiemieniuch_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 07 Mar 2002 - 21:26:15 MET

Jak w temacie.

Barracuda IV, 40 GB, firmware 3.1.

Największe piski przy starcie, później cichsze, jednak te głośniejsze co chwila
też się na sekundę, dwie włączają. Nie pomógł program smscan.exe (wydany przez
Seagate), rekomendowany przez serwis pc.com.pl. Piski słychać nadal.

Co robić?

Oczywiście mogę dysk reklamować, ponieważ przy tych piskach - delikatnych bo
delikatnych, ale zawsze denerwujących dźwiękach - po dłuższej chwili nie można
pracować. Nie pomaga wyciszanie obudowy - te piski są na bardzo wysokiej
częstotliwości. Ale może jest inne wyjście niż reklamacja?

Siemek
psiemieniuch_at_poczta.onet.pl