Re: zmiana ABIT BF6 na ABIT ST6 bez RAID

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 08 Mar 2002 - 21:29:50 MET

Użytkownik toltek <toltek_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a662di$opd$1_at_news.tpi.pl...

> Tja, ale to chyba na innym wentylatorze (albo musze kupic dobra paste), bo
> aktualnie temperatura dochodzi nawet do 48 stopni. Oczywiscie wentylator
> zwolniny o jakies 50%:-))))

Eno, jak takie numery robisz przy podkręconym procku
to w lecie będziesz musiał wogóle puścić na nominalnej cz.
A ta w ogóle to jakiś cienki jest ten cooler, na Celku wystarczy
Ci zwykła "biała" pasta term. (po prostu żeby nie było malutkich baniek
powietrza pomiędzy prockiem a radiatorem), zauważalne różnice pomiędzy pastami
widać dopiero np. na Athlonach

> Dla mnie cisza to podstawa - i tak mam ostatnio wrazenie, ze moja BIV jakas
> taka glosna jest :-)))
>
> Zaczynam robic sie wybredny jak cholera:-))))))

Z tą ciszą to rzeczywyście nastała jakaś moda albo
po prostu komputerowcy to wiecznie rozdrażnione typy
(zamiast się przejść to męczą gały przed "żarówą" ;)

PeJot