Re: zmiana ABIT BF6 na ABIT ST6 bez RAID

Autor: toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Wed 06 Mar 2002 - 22:36:27 MET

PeJot <skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl>, wypocił co następuje...
[...]
> Fsb daj na 133 i ew. podnieś napięcie o 0.1V,
> te 125 marnie wygląda.

Tja, ale to chyba na innym wentylatorze (albo musze kupic dobra paste), bo
aktualnie temperatura dochodzi nawet do 48 stopni. Oczywiscie wentylator
zwolniny o jakies 50%:-))))
Dla mnie cisza to podstawa - i tak mam ostatnio wrazenie, ze moja BIV jakas
taka glosna jest :-)))

Zaczynam robic sie wybredny jak cholera:-))))))

--
    Toltek ~ toltek_at_wp.pl ~
 lajkonik w swiecie pecetow