Re: P4 2.5GHz

Autor: Sphinxozo (sphinxozo_at_hotmail.com)
Data: Fri 08 Mar 2002 - 20:55:08 MET

In article <a6av22$99h$1_at_news.tpi.pl>, piotr_at_alpha.net.pl says...
> nie rozumiesz czego nie rozumiem:)

> widzisz, nie rozumiesz co to hi-end. to kupowanie najszybszego procka,
> jezeli powiedzmy wolniejszy o 5% jest o 20% tanszy... a tak sie wycenia
> nowosci i hi-end wlasnie...
Dla mnie to taki hi-end to zwykle dupkowate szpanerstwo ;)
Patrzcie kupilem sobie P2.2 ...
Akurat przy P2.2 i P1.8 jadro jest dokladnie to samo wiec masz ten sam
silnik w troche innej karoserii ;)
A to ze kosztuje duzo taniej to juz zasluga strategi marketingowej
intela.

marcin