Re: ECS P6IPAT

Autor: Master Aikus IP (aikus_at_box43.pl)
Data: Fri 08 Mar 2002 - 13:20:38 MET

"Rotary" <rotary123_at_box43.pl> wrote in message

> Kupiłem taką pod cel 850. I mam problem startuje 1 raz przy próbie
kolejnego
> uruchomienia nie wstaje trzeba kompa odłączyć i włączyć z gniazda i wtedy
> dopiero rusza. Próbowałem na 3 różnych zasilaczach.

Moze jest walnieta?:(

Kupilem sobie do domu gdzies z miesiac temu. Chodzi na niej Cel1GHzDo tej
pory ani jednego zwisu, a rozne rzeczy na niej robilem. (wszystkie z
bardziej znanych systemow: Linux RH7.2, W2k, Win9x, WinXP... I nawet NT4.0
przez chwile!!!)
Czym moge sie jeszcze podzielic... Acha! Do tej pory nie ma dobrego drivera
do Ultra ATA Storage na stronie producenta pod W2k (po zaistalowaniu tego
ktory jest system sie wyklada, i trzeba uruchomic SafeMode i odinstalowac)
ale bez niego ATA100 i tak dziala... No i jeszcze jedno: Trzeba pamietac,
aby w BIOSie wymusic Tryb LBA dla dyskow twardych, bo ta glupota sama
ustawia sobie Large, skutkiem czego pojawiaja sie potem problemy z dostepem
do danych na partycjach i nie dzialajace BootLoadery...
To chyba wszystko.
Pozdrawiam!
MA