Re: HDD 80 - Barracuda czy IBM?

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 08 Mar 2002 - 13:15:52 MET

Użytkownik "Zbyszek" <zetzzet_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> no wlasnie mam taki dylemacik, co lepiej:
> BarracudaIV - cicha - chociaz tez w tym jest jakis kant, bo cicha to jest
> quiet seek, a w performance seek, to juz prawie tak jak ibm, 50 zl tansza,
tu jeszcze sie poprawie z tym "prawie tak glosna" gdyz przypomnialem sobie,
ze Belle sa logarytmiczne ;) a wiec 2dB to jednak jest roznica, ale to dla
mnie ma drugorzedne znaczenie, bo w kompie mam jeszcze IBM DTLA 45 GB i
Seagate U5 20 GB, choc jesli bede chcial cos sciagac na noc, to nie
wykluczam wyjecie 20stki (jest w kieszeni) i uspienia 45, choc to i tak duzo
nei zmieni, bo na nowy dysk zakupie coolerek i wmonuje go w sankach we wnece
5,25"

pzdr
Zbyszek