grube CD-R

Autor: ZOMO (fuckonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 05 Mar 2002 - 21:00:00 MET

czy istnieje gdzies zestawienie "grubosciowe" plyt CD-R
wiadomo ze istnieje gradacja jakosci pod wzgledem koloru
nosnika (zloty-czarny-niebieski-zoltozielony) i w dodatku latwo
to sprawdzic, a coponiektorzy prducenci podaja to na
pudelku, ale co z gruboscia plyt ??
pytam o to bo ostatnio wielu moich znajomych ma trudnosci
z odtwarzaniem CD-R w klasycznych muzycznych CDplayerach...
chodzi glownie o tanie CD_Ry platinuma, dvisiona etc...
czy w takim przypadku skazany jestem na nagrywanie
BasF-ow i Sony-ek ??

ZOMO --
PS - kiedys wladly mi w rece fajne plytki TDK
700 MB, pudelko slim, niebieski nosnik, cena ok 2,5
a ostatnio wypatrzylem w sklepie 5-ciopaki
takich plyt po 10 zl !! - kupilem i sie rozczarowalem
bo w srodku nosnik jakis taki zoltawy....
z zewnatrz wszystko identyczne, pudelka, okladki
PODROBKA ????

change onet to 0net in reply adress
change "o" to ZERO - stop SPAM