Re: Jaka plyta pod P4northwood

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 05 Mar 2002 - 20:49:53 MET

Użytkownik _Wojtek_ <w.zuchowskiWYTNIJ_TO_Z_ADRESU_at_acn.waw.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a5tpg4$dea$1_at_pingwin.acn.pl...

> gadaj sobie dalej na zdrowie... sis na pc2700 ledwo co ma wydajnosc i845 na
> 2100, zastanawiales sie co sie stanie jak w i845 wsadzisz pc2700? tylko nie
> lamerz i nie odpowiadaj mi ze to niemozliwe...
> o stabilnosci sisa w porownaniu do i845 nie ma co pisac.

Piszesz o SIS'ie 645, jaki model płyty ?
Z pc2700 powinien bez problemów wyprzedzić i845d.
i845d w porównaniu z P4X266A z pamięciami ddr266 też jest wolniejszy.

Gdzie widziałeś testy.
Polecam zerknąć da duże porównanie na tomshardware,
na anandtech też coś było.
Bez przesady ten 845d imho nie jest znowu taką rewelacją.

PeJot