Re: Ile maksymalnie logicznych dyskow w rozszezonej partycji ?

Autor: Szym (szymszymek_at_o2.pl)
Data: Sun 31 Mar 2002 - 20:40:40 MET DST

> 3 GB podstawowa -system

Lepiej 5GB jak ktoś tam radził szybko się zaśmieci a lepiej mieć zapas

> 10 GB rozszezona - download smiecie
> 15 GB rozszezona - gry
> 15 GB rozszezona - mp3
> tylko nie jestem pewien czy mozna dac 3 dyski logiczne w rozszezonej
> partycji (fdisk chyba starczy) ?

można ale po co ci to??
wystarczy jedna Primary a reszta Logical
Wystarczyć wystarczy... ale polecam Partition MAgic a dokładnie jego
wersje dosową (instaluje się razem z windowsową)

> P.S.
> Czy zna ktos jakies przeciwskazania przy instalacji WIN XP
> Konfiguracja
> Asus CUSL2
> GF2 MX WinFast
> 256 ram

To minium na którym Xp potrofi dobrze chodzić
> PIII 800
> sound blaster live 1024 value

XP nie ma dobrych sterów do tego sprzętu (p u mnie grają tylko 2
głośniki zamiast 4 i nie ma tych wszystkich bajerów )- zaopatrz się w
stery dostępne na stronie creativa