Re: Ile maksymalnie logicznych dyskow w rozszezonej partycji ?

Autor: Woocash (chewbacca_at_interia.pl)
Data: Sun 31 Mar 2002 - 23:16:09 MET DST

Użytkownik "GrzMiL" <grzmil_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Czesc
> Jutro mam u dziewczyny zainstalowac Win XP
> i przy okazji zrobic partycje na dysku bo jest jedna 43 GB :(
> Planuje
> 3 GB podstawowa -system
> 10 GB rozszezona - download smiecie
> 15 GB rozszezona - gry
> 15 GB rozszezona - mp3
> tylko nie jestem pewien czy mozna dac 3 dyski logiczne w rozszezonej
> partycji (fdisk chyba starczy) ?

Witam

co do tych trzech dyskow logicznych na rozszerzonej to ja preferuję
raczej jeden logiczny z rozsądnym podzialem na katalogi - przynajmniej
granice są płynne. A jak będziesz miał więcej mp3 niż 15 GB?
i co wtedy? Partition Magic?

poza tym zrobic systemową, zainstalowac podstawowy soft, zrobić obraz (do
szybkiej reinstalacji)
i już...

pozdrawiam, Łukasz