Re: Wysokie od?wieżanie w monitorach

Autor: Jan F. Kurkiewicz (jankur_at_rubikon.pl)
Data: Sun 31 Mar 2002 - 06:43:55 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Kucharski" <astrosms_at_alpha.net.pl> napisał w
wiadomości news:a853vj$chd$3_at_news.tpi.pl...

> Użytkownik Jan F. Kurkiewicz <jankur_at_rubikon.pl> w wiadomo¶ci do
> grup dyskusyjnych napisał:a84dcn$h2a$1_at_aquarius.webcorp.pl...
>
> [...]
> wojskowa
> pracy :-)
> [...]
>
> Drogi JFK - znałem Ci ja wielu ludzi z Bukówki. Tej obecnej i tej
> z czasów zaprzeszłych. Wszyscy jak jeden byli odporni na etanol w
> kazdej postaci :-), wszyscy byli w porz±dku. Nieprzemakalni? ;->
> Ale żaden z nich nie podpierał idiotyzmów normami, ani GOST, ani
> [...]

Jak stryjenka uważają; nie mam nic wspólnego z Bukówka, etanolem, ani
idiotyzmami. Przykład świetlówki jest doskonały, bowiem ta rurka również
"odświeża" sie 100x na sekundę, a pomimo to jest wyjątkowo szkodliwa, bowiem
nasze włókna nerwowe potrafią przewodzić bodźce z dużo większą prędkością.
Ponadto dochodzi pole elektromagnetyczne, które również ma związek ze
stopniem odchylania... Ale przecież nie mam zamiaru nikogo nawracać... jako
niewierzący uważam, że wiedza o zdrowiu należy się podzielić obowiązkowo.
A co z tym zrobią obdarowani, to ich sprawa. Sprawa jest znana co najmniej
30 lat i nie co jej odkrywać na nowo...
Należy kupować monitory o częstotliwości odświeżania możliwie największe w
stosunku do... zawartości kieszeni. Ludzie zachodni, którzy wiedzą po co
żyją, kupują monitory z odświeżaniem min. 160 Hz, a ja sam w domu takich
również używam...
To tak, jakby próbować przekonać Polaków, ze palenie szkodzi, szkoda czasu i
atłasu...

JFK