Re: Wysokie od?wieżanie w monitorach

Autor: Krzysztof Kucharski (astrosms_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 30 Mar 2002 - 20:19:24 MET

Użytkownik Jan F. Kurkiewicz <jankur_at_rubikon.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:a84dcn$h2a$1_at_aquarius.webcorp.pl...

[...]
> Tak dokładnie to nie bardzo... ale zacytuje z głowy normę
wojskowa
> amerykańska, którą zmuszony jestem posługiwać sie na codzień w
pracy :-)
[...]

Drogi JFK - znałem Ci ja wielu ludzi z Bukówki. Tej obecnej i tej
z czasów zaprzeszłych. Wszyscy jak jeden byli odporni na etanol w
kazdej postaci :-), wszyscy byli w porządku. Nieprzemakalni? ;->
Ale żaden z nich nie podpierał idiotyzmów normami, ani GOST, ani
MIL STD. Będąc w świątecznym nastroju "odpuszczam" Ci głoszenie
"herezji". Idź i nie grzesz więcej.
;-)

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski