Re: Riva TNT a odswiezanie...

Autor: slawek_xl_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 30 Mar 2002 - 20:43:48 MET

> Mam rive tnt. Wg instrukcji predkosc odswiezania ma dobra. Jednak nie udaje
> mi sie osiagnac predkosci wiekszej anizeli 60hz. Przy
> takim odswiezaniu - przy ruchach myszka - widac np. kilka kursorów. W grach
> podobnie - zbyt mala plynnosc z powodu malej predkosci
> odswiezania monitora... Pomyslalem, ze jest to vina monitora, lecz gdy
> podlaczylem go do geforce2mx - dzialal jak najlepiej -
> bardzo plynny obraz. W specyfikacji rivy pisze, ze obsluguje ona nawet 170hz
> przy 1024x768 32bps...
> wiec o co chodzi?

Mała płynność i te kilka kursorów to zapewne źle zainstalowane sterowniki
karty - nie ma to jednak bezpośredniego związku z odświerzaniem monitora. Jak
się uporasz z prawidłową instalacją karty, odświeżanie zmienisz bez kłopotu po
instalacji właściwego sterownika tego (lub zbliżonego) monitora albo za pomocą
dodatkowych programów (pod windą HzTool, PowerStrip itp.)

Sławek