Riva TNT a odswiezanie...

Autor: hoRacy (koras_at_fuckwspak.poczta.fm)
Data: Sat 30 Mar 2002 - 12:15:33 MET

Mam rive tnt. Wg instrukcji predkosc odswiezania ma dobra. Jednak nie udaje mi sie osiagnac predkosci wiekszej anizeli 60hz. Przy
takim odswiezaniu - przy ruchach myszka - widac np. kilka kursorów. W grach podobnie - zbyt mala plynnosc z powodu malej predkosci
odswiezania monitora... Pomyslalem, ze jest to vina monitora, lecz gdy podlaczylem go do geforce2mx - dzialal jak najlepiej -
bardzo plynny obraz. W specyfikacji rivy pisze, ze obsluguje ona nawet 170hz przy 1024x768 32bps...
wiec o co chodzi?