Re: Szybki format dysku

Autor: Tomasz Kuprowski (plissken_at_poczta.fm)
Data: Sat 30 Mar 2002 - 11:52:22 MET

Koniec problemu. Poniewaz montujemy wylacznie Western Digitale, sciagnalem
program od producenta tych dyskow. Najpierw sprawdza dysk, a potem zaklada
partycje, formatuje ja, kladzie system i programik do czegos tam. Calosc
trwa nieco dluzej jak minute (lacznie z formatem). Fantastyczna sprawa.
bardzo przyspiesza to proces produkcji.

Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi !

TK