Re: Athlon XP 1800 na Asusie - problemy z temp.

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Sat 30 Mar 2002 - 11:39:00 MET

<graela_at_poczta.onet.pl> wystukał
(news:0738.0000b534.3ca5868d_at_newsgate.onet.pl):

> Z tego co wiem to czujnik jest w procku i wskazuje dosc
> poprawnie temp. - wystarczy dotknec wentylek palcem.

Czujnik jest na plycie, wewnatrz podstawki Socketu. Najbardziej
wiarygodne sa odczyty w BIOSie (sekcja Hardware Monitor). Jezeli
radiator dobrze przylega do rdzenia i pasta jest nalozona poprawnie (z
umiarem ;) to prawdopodobnie zaburzony jest przeplyw powietrza w
obudowie. Trzeba uporzadkowac wszystkie tasmy, pospinac i upakowac. Na
probe mozna zalozyc dodatkowy wiatrak. Z napiec istotne jest CPU core -
powinno byc 1,75 (1,70 - 1,80 V, jezeli nie podkrecasz).
Pozdrawiam
Egghead