Re: K7VZA 3.0 - jaka pamiec... ?

Autor: Szym (szymszymek_at_o2.pl)
Data: Sat 30 Mar 2002 - 11:30:51 MET

> uzytkownicy badz znawcy tej plyty - wystap :)
  Użytkownik :)

> prosze tez o opinie co moze byc powodem zwisow kompa...
Zainstaluj sobie najnowsze stry bo te na płytce są do niczego...

(ja przed tym nie mogłem nagrywać bez Burn Profa na 8x a teraz wypalam
na 16x bez problemu i jeszcze muzy słucham :))
A co do pamięci ja mam nonamy (1x 128MB 133MHz )i jestem zadowolony
chociaż mogło by być ich więcej :)
Jak stery nie pomogą to przywróć orginalne (optymalne) ustawienia BIOSU .

pozdrawiam i polecam sie na przyszłość
MAteusz Symaniuksztis